Gadżet widoczny na zewnątrz 

W największym uproszczeniu gadżety reklamowe możemy podzielić na dwie grupy. Do pierwszej będą należały produkty, które mają za zadanie służyć wyłącznie osobie obdarowanej i zazwyczaj tylko przez nią są oglądane, a druga grupa to gadżety praktyczne, ale przy tym widoczne na zewnątrz. I chyba nie trzeba podkreślać, że to właśnie inwestowanie w ten drugi wariant najbardziej się opłaca.

Dlaczego? Bo dzięki temu, że z gadżetu korzystamy w przestrzeni publicznej, to dociera on do coraz większej liczby osób. A właśnie to jest celem, ponieważ im więcej osób nas zauważy, tym mamy szansę na odniesienie większego sukcesu. Stąd też producent siedzisk reklamowych zachęca do tego, żeby skorzystać z jego oferty i w ten sposób zadbać o wizerunek firmy. Z całą pewnością siedziska to oryginalny gadżet reklamowy, a dzięki temu będzie zapadł w pamięć. Jak wykorzystać siedziska jako formę reklamy? Sposobów jest kilka… 

Siedziska jako prezent lub wyposażenie obiektu

Zacznijmy od tego, co mamy na myśli mówiąc o siedziskach. Otóż jako producent siedzisk reklamowych oferujemy swoim klientom leżaki, krzesła reklamowe oraz kilka rodzajów puf. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że nasze produkty trafiają zarówno do rąk klientów, jak i są wykorzystywane podczas imprez plenerowych, w hotelach, pensjonatach czy w siedzibach firm. Pufy z logiem firmy, uszyte z materiału w kolorze, który odzwierciedla barwy marki doskonale sprawdzają się np. w kąciku dla dzieci.

Jeżeli masz w swojej firmie strefę przeznaczoną dla najmłodszych, to takie pufy z pewnością są warte zakupu. Ale siedziska w postaci leżaków to też świetny pomysł na prezent. Nie często zdarza się, że żaden darmo otrzymujemy takie prezenty, jak leżak. Wiele firm idzie bowiem w mniejsze gadżety typu długopis. Pytanie tylko co zostanie bardziej docenione i co zapadnie w pamięć na dłużej? Leżak czy długopis? Oczywiste jest, że leżak, dlatego też reklama za pomocą gadżetu jakim jest leżak będzie o wiele skuteczniejsza.