Torby z logo firmy są coraz częściej wykorzystywane przez firmy z różnych branż. Nic dziwnego, ten prosty i tani gadżet może w znacznym stopniu przyczynić się do wypromowania Twojej firmy.
Obecnie duża konkurencja utrudnia dotarcie do świadomości konsumenta, więc szczególnie ważne jest, by miał ciągły kontakt z naszą marką. Torby reklamowe to świetny sposób na to, który nie będzie Cię kosztował wiele pieniędzy. Zapraszamy do zapoznania się z 3 najważniejszymi zaletami posiadania tego typu toreb, które być może przekonają Cię do zainwestowania w ten rodzaj gadżetów.
Torba na gadżety reklamowe
Wszyscy lubimy dostawać gratisy od firm. Obojętnie, czy będą to koszulki, kubki czy najprostsze długopisy i ołówki, sprawiają one, że zaczynamy daną firmę kojarzyć bardziej pozytywnie. Nie pozwól sobie na to, by odmówić swojej firmie takiej promocji! Zorganizuj adekwatne do Twojego budżetu tego typu upominki – możesz wręczać je na przykład na targach lub konferencjach związanych z działalnością Twojej firmy lub po prostu swoim klientom. Gwarantujemy, że wszyscy będą zadowoleni. Jeśli ponadto chcesz wypaść profesjonalnie, zapakuj je w torby z logo firmy. Nie tylko sprawisz wrażenie, że Twoja firma jest na odpowiednim poziomie, ale torba z pewnością będzie gdzieś przewijać się w pamięci osoby obdarowanej nią, dzięki czemu, gdy będzie zainteresowana usługami, które dostarczasz, z pewnością w pierwszej kolejności pomyśli o Twojej firmie.
Torba na produkty
Twoje produkty wymagają zapakowania? Zapomnij o zwykłych reklamówkach! Nie dość, że są nieekologiczne, to nawet jeśli mają nadrukowane logo firmy, to ginie ono w jej szeleszczących fałdach. Torby z logo firmy wykonane z papieru są nie tylko bardziej ekologiczne, ale też prezentują się bardziej elegancko i z klasą. Klient wróci do Ciebie nie tylko dlatego, że dzięki logo zapamięta Twoją markę i pierwsza przyjdzie mu do głowy, gdy znowu będzie potrzebował Twoich usług. Twoja firma skojarzy mu się również z myśleniem o planecie i dobrym traktowaniem – papierowe torby tego typu w końcu zawsze były domeną wielkich marek czy nawet marek premium. Ta dodatkowa, niewielka inwestycja w torby z logo firmy jest chyba warta, jeśli pomoże Ci zbudować takie zaufanie klientów?
Promocja firmy
Powyższe zalety mają na celu przede wszystkim promocję firmy i to jest najważniejsza zaleta. Nie tylko buduje zaufanie u obecnych klientów, ale także pomaga wypromować Twoją markę na ulicy – w końcu raczej nikt nie chowa takich toreb do plecaka lub innej torebki. Przyznaj, że jest to dużo tańsze rozwiązanie niż billboardy, a efekt ten sam. Pakuj gadżety lub swoje produkty w torby z logo firmy, a po jakimś czasie z pewnością zauważysz napływ nowych klientów lub powrót obecnych.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą toreb z nadrukiem sitodrukowym. Znajdziecie w niej zarówno laminowane torby z logo firmy, jak i takie zrealizowane na papierze typu kraft. Mogą mieć uchwyty papierowe lub sznurkowe. Najkrótszy czas realizacji od 3 dni roboczych.