Jak zabezpieczyć namiot handlowy?

Eventy na świeżym powietrzu to fantastyczna inicjatywa. W jaki jednak sposób przygotować się do takiego wydarzenia, aby wszystkie nasze materiały były zabezpieczone przez często zmienną pogodą. My również nie chcielibyśmy przecież zmoknąć! Do dyspozycji mamy wiele możliwości. W przypadku nieco mniejszych eventów świetnie sprawdzą się na przykład namioty handlowe 3×3, ale to tylko początek!

Gdzie stawiamy namioty handlowe?

Tego typu konstrukcje stosujemy podczas wyjazdu na targi, konferencje czy innego rodzaju eventy, kiedy jesteśmy wystawcami lub gdy zwyczajnie mamy swoje stoisko sprzedażowe. Trwa to z reguły od jednego do kilku dni i oczywiście jest uzależnione od pogody – mówimy głównie o eventach mających miejsce na otwartej przestrzeni. Kiedy pogoda robi się skrajnie niekorzystna wydarzenie zmienia miejsce lub jest odwoływane. Zdarza się tak, że namiot pełni funkcję stałej przybudówki na przykład do restauracji w ciągu sezonu letniego i jego trwałość musi się odznaczać najwyższą jakością.

Jak dobrać namiot do pogody?

Wybierając eventowe namioty, warto zastanowić się nad tym, jaka pogoda będzie panować w jego trakcie. Jest to oczywiście trudne i nie zawsze mamy możliwość, by przewidzieć pogodę ze 100% dokładnością, jednak już sama pora roku i rejon mogą dać nam pewną wskazówkę. Z tego względu duże namioty handlowe, jak również mniejsze namioty muszą zostać potencjalnie dostosowane do możliwych warunków atmosferycznych spodziewanych na czas trwania wydarzenia. Nawet jeśli nie planujemy wykorzystania wszystkich dostępnych zabezpieczeń warto zapytać o nie dostawcę namiotu, ponieważ załamanie pogody może nastąpić niespodziewanie. Warto być przygotowanym i już na etapie, kiedy kilka dni przed startem imprezy poczyniamy przygotowania do rozkładania stanowiska mieć w głowie ewentualne zmiany czy usprawnienia. Są takie imprezy, które pomimo fatalnej pogody nie zostaną odwołane i właśnie wtedy warto mieć pod ręką dodatkowe wzmocnienia dla naszego namiotu – tak na wszelki wypadek.

Jaką prędkość wiatru wytrzyma namiot handlowy?

Namioty handlowe mają przeróżne gabaryty, stąd też ich masa będzie się różnić między sobą. Namioty handlowe 3×3 nie mogą się na przykład równać z o wiele od nich większymi i przy tym bardziej stabilnymi konstrukcjami. W przypadku mniejszych namiotów postawionych na miękkim podłożu świetnie sprawdzą się szpilki lub linki odciągające. Na twardym podłożu natomiast idealnie sprawdzą się specjalne obciążniki. Standardowy namiot powinien bez problemu poradzić sobie z prędkością wiatru od 60 do 80 km/h. Istnieją jednak namioty handlowe, które są znacznie bardziej odporne na działanie wiatru. Przy odpowiednich wzmocnieniach i stabilnej konstrukcji taki namiot poradzi sobie z podmuchami wiatru grubo przekraczającymi 100 km/h.

Jeżeli poszukujesz namiotu handlowego o wymiarach 3×3, to zapraszamy do skorzystania z naszej oferty na stronie www.pattent.pl/produkty/namioty-handlowe/namioty-ekspresowe-aluminiowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *